من میگم sony و samsung بهترن . البته بهتر بود کانفیگشونم می ذاشتید که بهتر و دقیق تر بشه نظر داد .
کاربر شهرسختافزار
من میگم sony و samsung بهترن . البته بهتر بود کانفیگشونم می ذاشتید که بهتر و دقیق تر بشه نظر داد .
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks