با سلام
خوب سری air که در ظرافت بی نظیر هستن . اما سلیقه ها هم چقدر متفاوت هست . من یک مدل 13 پرو دارم . اما دلم می خواد مدل 15 رو داشته باشم . به نظر من کار کردن با سیستم عامل مکینتاش با اون قدرت گرافیکیش روی صفحه مانیتورهای بزرگتر خیلی بهتره .
در هر صورت امیدوارم از خرید و کارکردن باهاش لذت ببرین






پاسخ با نقل قول

Bookmarks