ببینید دوست خوبم،برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط مهدی مسی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
صفحه نمایش مدل های مات لنوو بی تعارف بسیار افتضاح هستند.ببینید اگر این صفحه نمایش رو مثلا 3 سال پیش میدیدم با توجه به تکنولوژی و پنل های ان زمان میگفتم کیفیتش متوسط است.اما با توجه به پیشرفت نمایشگرها نوع مات لنوو چندان دلچسب نیست.اما با توجه به قیمتش از سخت افزار خوبی برخورداره.صفحه نمایش های مات درسته که جلوی انعکاس نور رو میگیرند،اما پخش لذت بخشی رو شاهد نیستید.کیفیت پاین نور(BACKLIGHT)و رزولوشن نامفهوم هم از ایراداتش است.دوم اینکه کیفیت ساخت این خانواده خوبه اما یکی از عالیترین ها نخواهد بود!یک مدل هم خودم معرفی میکنم.با توجه به اینکه فقط رم و هارد کمی کمتر از مدل پیشنهادی شماست.اما کیفیت ساخت بالا،خنک کننده مناسب،صفحه نمایش فوق العاده با کیفیت(شک نکنید) ACER E1-572G-54204G50MNKK2G






پاسخ با نقل قول

Bookmarks