قیمت لپتاپ رو به افزایش هست(با توجه به افزایش ارزش دلار) و عرضه دلار از سوی دولت هم رو به کاهش خواهد بود.(اگر بخواد کنترل مناسبی بر روی واردات داشته باشه)
شرایط الان و یک ماه دیگه در بهترین شرایط اینه که قیمت ثابت بمونه.
کاربر شهرسختافزار
bill geits (03-11-10), j@v@d (10-10-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks