الان adsl دارم و مودم وایرلس هم دارم..
اون دل که گفتید خوبه به نظرم..!
میگم این WIFI که نوشته یعنی میتونه از مودم وایرلس به اینترنت وصل بشه الان؟
الان adsl دارم و مودم وایرلس هم دارم..
اون دل که گفتید خوبه به نظرم..!
میگم این WIFI که نوشته یعنی میتونه از مودم وایرلس به اینترنت وصل بشه الان؟
به احتمال 99٪ بلهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Niloofar.g برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Niloofar.g (17-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks