نگیرید ! من در نهایت ایسر 4741 گرفتم و به شما توصیه می کنم اچ پی نخرید
کاربر شهرسختافزار
نگیرید ! من در نهایت ایسر 4741 گرفتم و به شما توصیه می کنم اچ پی نخرید
کاربر شهرسختافزار
السلام علیکمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط bill geits برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دوست عزیز میشه بفرمایید دلیل شما بر نخریدن از hp چیه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks