سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط vaio71 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سیستم های بالای 4 میلیون همه گیمینگ محسوب می شن مگه اینکه بخوای apple بگیری
یعنی هیچ شرکتی نمیاد لپ تاپی تولید کنه که سی پی یو قوی، صفحه نمایش ips و رم و ssd خوب داشته باشه ولی گرافیک رو پایین بگیره که قیمت پاییین بیاد
اگه عجله دارید من به شما لینک یک لپ تاپ رو بدم و اگه عجله ندارید تا سال نو میلادی لپ تاپ های جدید با کانفیگ های بهتر از راه خواهند رسید






Bookmarks