شما که خودت آخرین نسخه رو داری ، نباید مشکلی باشه .
این آپدیت رو دانلود کن :
حالا چه اصراریه به آپدیت دستی ؟کد:http://www.grisoft.cz/softw/70/update/u7f516rr.bin
اتوماتیک آپدیت کن خوب .
SSA Super V.I.P
شما که خودت آخرین نسخه رو داری ، نباید مشکلی باشه .
این آپدیت رو دانلود کن :
حالا چه اصراریه به آپدیت دستی ؟کد:http://www.grisoft.cz/softw/70/update/u7f516rr.bin
اتوماتیک آپدیت کن خوب .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
SSA Super V.I.P
ESET Smart Security 3.0.642
Download 32-Bit Version:
Download 64-Bit Version:کد:http://rapidshare.com/files/93806479/ESET_SmartSecurity_3.0.642_32-bit.msi
Download Patch :کد:http://rapidshare.com/files/78277239/esetSS_3.0.621_nt64_enu.msi
کد:http://www1.rapidupload.eu/download.php?file=843ESET.v3.x_Patch.rar
ESET NOD32 Antivirus 3.0.642
Download 32-Bit Version:
Download 64-Bit Version:کد:http://rapidshare.com/files/93805906/NOD32_Antivirus_3.0.642_32-bit.msi
Download Patch:کد:http://rapidshare.com/files/78197612/NOD32_Antivirus_3.0.621_64-bit.msi
کد:http://www1.rapidupload.eu/download.php?file=843ESET.v3.x_Patch.rar
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
Emperatour (22-02-08)
کاربر شهرسختافزار
همینو دانلود کردم دیگه وقتی آدرس فولدر رو میدم بهش قبول نمیکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SSA Super V.I.P
آدرس فولدر باید بدی یا فایل ؟
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
کاربر شهرسختافزار
مگه یه فایل با پسوند bin نیستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آدرشو میدم .
میگه no new update
بیخیالبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SSA Super V.I.P
نمی دونم والا مشکلش چیه .
حالا چرا از آپدیتر خودش استفاده نمی کنی ؟
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
کاربر شهرسختافزار
مپاکش کردم بیخیالبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
bitdefender نصب کردم
سلام دوستان. ممنون.
امروز با نرمافزاری اومدم که میتونه امنیت شما رو - شیش دونگ (!) - تو اینترنت تامین کنه.
توضیحات بیشتر را در فایل پیوست بخوانید.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بارگذاری با گنجایش 193.3 مگابایت:
کد:Download Easy-Share http://w13.easy-share.com/1699712247.html http://w15.easy-share.com/1699712248.html http://w13.easy-share.com/1699712580.html Download RapidShare http://rapidshare.com/files/95370052/GData.is.part1.rar http://rapidshare.com/files/95375270/GData.is.part2.rar http://rapidshare.com/files/95377320/GData.is.part3.rar
شاد زی و مهر افزون، بابک. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط Babak در تاریخ 27-02-08 انجام شده است
sAsAn.K (28-02-08)
3 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 3 میهمان)
Bookmarks