من مشکلی با کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی ندارم .
SSA Super V.I.P
من مشکلی با کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی ندارم .
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
به نظر من اصلا پاندا نصب نکنید خیلی سرعت رو میگیره به جرات میتونم بگم 5 برابر کسپر سرعت رو میگیره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آنتی ویروسهای مختلفی وجود دارند من پیشنهاد میکنم آنتی ویروس شرکت PCTools رو نصب کنید خوبه در حد خودش خوبه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks