حالا چه اسراریه به استفاده از این ؟
نرم افزار های بهتری هم هستن .
Acronis Disk Director
Norton Partition Magic
...
SSA Super V.I.P
حالا چه اسراریه به استفاده از این ؟
نرم افزار های بهتری هم هستن .
Acronis Disk Director
Norton Partition Magic
...
<red>از کاربر تا ادمین در Different Level</red>Protected by Norton Internet Security 2012
D J V A H I D (26-10-08)
عضو VIP شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sAsAn.K برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدساسان جان با تشکر از شما... این برنامه ها رو که میگید قابلیت بوت دارن ؟ یعنی میشه باهاشون یه هارد نو رو بدون دردسر مثل MAXBLASt پارتیشن بندی کرد ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks