کدک ها را روی سیستم نصب داری. جدید ترین پک klite codec pack را نصب کن .
HEXATOR (25-04-16), SajjadKhati (21-04-16)
آره آخرین نسخه نصب ههبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks