برنامه Phone Tray هست ...
جدیدترین نسخه برای مدت 30 روز :
http://traysoftfly.cachefly.net/PhoneTrayDialup.exe
نسخه 1.24 رایگان :
http://traysoftfly.cachefly.net/PhoneTrayFree.exe
کاربر افتخاری
چه ها من ID Caller قوی میخوام که هر تماسی رو با شمارش نشون بده.... خودم برنامه Modem On Hold رو دارم اما به درد نمیخوره....
اگه کسی گیر آورد لینکش رو هم بزاره
Administrator
برنامه Phone Tray هست ...
جدیدترین نسخه برای مدت 30 روز :
http://traysoftfly.cachefly.net/PhoneTrayDialup.exe
نسخه 1.24 رایگان :
http://traysoftfly.cachefly.net/PhoneTrayFree.exe
Administrator
ضمنا برای آگاهی بیشتر در زمینه آیدی کالر و وی92 و .... به این تاپیک مراجعه کنید :
http://www.shahrsakhtafzar.com/forum/showthread.php?tid=26
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)
Bookmarks