آخرین درایور کارت های nvidia رو هم از اینجا دانلود کنین اونایی که نمیدونستن...
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
کاربر شهرسختافزار
آخرین درایور کارت های nvidia رو هم از اینجا دانلود کنین اونایی که نمیدونستن...
http://www.nvidia.com/Download/index.aspx?lang=en-us
از هرجا که دانلود می کنید
قبل از اجرا حتما با یه آنتی ویروس از بدافزار نبودنش مطمئن شید...
یک سرچ توی سایت ماکروسافت بزن اگر بود لینک بده وگرنه من هنوز روی حرفم هستم
درمورد تصویر هم منتظر باشید تا به شما ثابت کنم این مورد هم دلیل قانع کننده ای نیست برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
عزیز اگه اطلاع داشته باشی همه نسخه های برنامه هایی که نوشته میشن بیرون عرضه نمیشن مثلا در مورد همین xp اگه عرضه official دایرکتس 10 اتفاق بیفته دلیلی برای رفتن به سمت ویستا باقی نمی مونه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
( به برنامه هایی که عرضه رسمی میشن official گفته میشه ... )
خوبه که شما از microsoft office 2007 blue edition توی سایت مایکروسافت یه مطلب برا من پیدا کنید البته به جز فروم سایت...
البته هیچ تعصبی نیست اگه در مورد چیزی یقین کردم که اشتباه گفتم مطمئن باشید قبول میکنم...
فی امان ا...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
از هرجا که دانلود می کنید
قبل از اجرا حتما با یه آنتی ویروس از بدافزار نبودنش مطمئن شید...
Olesius (07-11-08)
خوب این نسخه 11 چطوره برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدعزیز اگه اطلاع داشته باشی همه نسخه های برنامه هایی که نوشته میشن بیرون عرضه نمیشن مثلا در مورد همین XP اگه عرضه official دایرکتس 10 اتفاق بیفته دلیلی برای رفتن به سمت ویستا باقی نمی مونه.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
-------------------------------------------------------------------------------
یعنی شما میگید تنها تفاوت ایکس پی و ویستا در دایرکت ایکس 10 هست و با هم فرقی ندارند برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
درمورد عرضه دایرکت ایکس 10 برای ایکس پی باید بگم کپی چند فایل از روی ویستا بر روی این ویندوز بیشتر نبوده و نیست دضمن با کمی فکر خواهید فهمید که 6 مگ برای دایرکت ایکس بسار ناچیز هست ( بروز رسانی نسخه 9 در هرماه نزدیک به 3 مگابایته و نسخه کاملش 50 مگ آیا به نظر شما با عقل جور درمیاد برای تغییر نسخه 9 به 10 فقط 6 مگ فایل نیاز باشه
چیزی که در آخر باید بگم اینه این بسته توسط KM-Software تهیه و توسط Lwgame برای فعال کردن تنظیمات بازی ها ارایه شده است
موفق باشید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Destiny برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب مثل اینکه تموم شدنی نیست ولی من میخوام تموم کنم
1.من نگفتم تنها تفاوت ایکس پی و ویستا در دایرکت ایکس 10 هست و با هم فرقی ندارند من گفتم برا بیشتر یوزرها این فرق کافیه
2.من نگفتم این دایرکتس دقیقا دایرکس 10 ویستا هست این دایرکتس همون طوری که شما گفتید فقط امکان انتخاب دایرکتس 10 رو در اکس پی برای اونایی که کارت گرافیکی شون ساپورت میکنه فراهم میاره.
3.کارتهای گرافیکی سازگار با دایرکتس 11 در سال 2009 منتشر میشن یعنی تا اون موقع لازم نیستن یعنی اصلا قابل استفاده نیستن.
4.اگه آپدیت رو بگین من برا دایرکتس 9 دیدم پک کامل 463 مگابایت... آپدیت با فعال سازی این option فرق میکنه
امید دارم توجیه شده باشید من هم برا تک تک جوابها جواب نخواهم داد این جوابها رو دادم که کار شما خوب نبود که مثلا من پست دادم بعد شما همون ساعت بنویسید نامعتبر
نامعتبر یعنی چی اون وقت تمام برنامه ها به جز اونایی که serial میخوان نامعتبرن همین طور ویندوزی که باهاش کار میکنی
نامعتبر یعنی یا اصلا کار نمیکنن و یا اگه کار کردن بدافزارن....
آخرین ویرایش توسط hossein6886 در تاریخ 07-11-08 انجام شده است
از هرجا که دانلود می کنید
قبل از اجرا حتما با یه آنتی ویروس از بدافزار نبودنش مطمئن شید...
HWBOT Crew
از این لینک هم آخرین درایور کارت گرافیکی رو بزن...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hossein6886 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یا حق...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
psat (07-11-08)
کاربر شهرسختافزار
با سلام من معذرت میخوام از همه دوستان به خصوص از destiny و مخصوصا از اون دوستی که لینک یکیش رو داده بود.
چند تا هم حرف دارم لطفا بی طرفانه گوش کنید :
1.من تازه اومدم فروم و بخش درخواست نرم افزار و این تاپیک رو دیدم که تعداد مشاهده زیاده و لینکهایی هم که داده شده مردن پس خواستم به کسی که اینجا مراجعه میکنه کمک کنم !
2.هر چیزی که مینویسم از خودم در نمیارم مطمئن باشید .
3.من هم برنامه ها رو نساختم و هیچ تعصبی هم روشون ندارم اگه کسی xp کار میکنه ببینه واقعا کار میکنه یا نه اگه کار نکرد بازم عذر خواهی خواهم کرد.
واسلام
من هم اطلاعاتم رو افزایش خواهم داد یا اگه احتیاج بشه ویرایش.
آخرین ویرایش توسط hossein6886 در تاریخ 08-11-08 انجام شده است
از هرجا که دانلود می کنید
قبل از اجرا حتما با یه آنتی ویروس از بدافزار نبودنش مطمئن شید...
HWBOT Crew
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط hossein6886 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تشکر دوست عزیز به خاطر پست های مفیدتون (مخصوصا ویندوز se7en 64 bit)...
ایشاا... بیشتر شما رو ببینیم تو فروم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
حسين جان من DirectX 10 NCT Release 2 رو 2 ماه پيش با 3Dmark 06 ازش تست گرفتم.من DirectX 10 NCT Release 2 for Windows XP Final نصب کردم روی Xp و تست گرفتم ولی متاسفانه :
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر شما راهی هست که بشه آنلوکش کرد ؟
دريغ از افزايش يك امتياز در 3Dmark06 (تو كيفيت تصاوير و Texture ها در بازي هم تغييري احساس نشد.)
به دوستان پيشنهاد مي كنم اصلا طرفش نرن. (اگر هم نصب كرديد مشكلي نيست چون DX 9.C فرقي نداره)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Labyrinth (12-11-08), Overclocker (12-11-08)
کاربر شهرسختافزار
من گول این دایرکت ایکس 10 برای Xp رو خوردم و ویستای نازنینم رو پاک کردم و رفتم سراغ Xp چون فعلا 2 گیگ رم دارم و یکم تو بازی های حجیم مثل وارهد رمم پر میشه و باید از ویژوال مموری استفاده کنم که خیلی بد میشه چون وقتی از بازی میای بیرون باید حتما ریست کنی تا مثل آدم کار کنه سیستم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Ali™ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks