مدل خوبیه ولیه کارت گرافیک بسیار ضعیفی داره . به نظرم ارزش نداره به خاطر پردازنده I7 برید سراغ این مدل ها چون عملا از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارن .
با این قیمت حداقل بهتره دنبال مدل هایی بین 230M یا 4650 باشید .
کاربر شهرسختافزار
مدل خوبیه ولیه کارت گرافیک بسیار ضعیفی داره . به نظرم ارزش نداره به خاطر پردازنده I7 برید سراغ این مدل ها چون عملا از نظر گرافیکی حرفی برای گفتن ندارن .
با این قیمت حداقل بهتره دنبال مدل هایی بین 230M یا 4650 باشید .
EhsanHF (09-03-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks