سلام دوستان
من خیلی اتفاقی این تاپیک رو دیدم . من خودم یه ماه پیش g551 رو از بازار رضا خریدم . چهار و چهارصد .کیفیت صفحه نمایش که واقعا حرف نداره. بدون هیچ تعصبی میگم . من الان رو سیستم بازی ها COD AW , ،Thief, watch dogs رو دارم و همشون با ultra بدون هیچ افت فریم اجرا میشن.موقع اجرای بازی ها باد خروجی از فن داغه ولی روی کیبورد و تاچ پد خنکه.
کانفیگی که من دارم 16 گیگ رم و یک ترا هارد + 24 گیگ ssd و کارت گرافیک GTX 860m
ضخامتش خیلی زیاد نیس در ضمن کیف و موس و هدست هم داشت
اگه سوالی دارید در خدمتم






پاسخ با نقل قول
Bookmarks