سلام مرسی لطف کردین،منتها به خاطر شرایط زندگی من،و اینکه جابجایی شهر به شهر دارم،pc واسم مناسب نیست.
ممنون
سلام مرسی لطف کردین،منتها به خاطر شرایط زندگی من،و اینکه جابجایی شهر به شهر دارم،pc واسم مناسب نیست.
ممنون
به نظر من بیشتر از 4 میلیون بیشتر هزینه نکنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sitr640 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پیشنهادم صبر کنید تا مدلهای جدید اسوس تا اردیبهشت واردبشند .
M3RS4D 50062 (26-03-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks