خب دارستش زیبایی به همون اژدهاست :Dبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ALI-AM برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اما خوب هر کسی سلیقه ای داره
بله لنوو مارک بسیار عالی هست اما خوب دنبال ایسوس نرید به نظرم
جدیدا داره سخت افزار رو بخاطر زیبایی خراب میکنه
در کل چون گفتید 3dmax من گفتم بهتره سرعت بالا توی لپ تاپ باشه که msi رو پیشنهاد دادم
راستی این هم خوبه:
lenovo y50-70 A
CPU:
core i7 4710hq 2.5 to 3.5 with 8mb cache
ram 8gb 1600mhz
gpu:
nvidia gtx 860m 4gb GDDR5
hdd 1tb 5400 rpm
که واقعا نسبت به قیمت عالیهههه






پاسخ با نقل قول

Bookmarks