درود
امید جان ممنونم دوست گلم
دوست عزیز تلفنی صحبت کردیم شما در واقع خواهان کالا هستی به قیمتی که تو ایالات متحده دارن میفروشن , یعنی توقع دارید لپتاپی که 2300 دلار تو USA داره فروش میره همون قیمت تو ایران تحویل بگیرید نه هزینه مالیات و نه صادرات و نه شیپینگ , نه گمرکی و نه سود فروشنده پرداخت کنید !
قیمتی که دادم دقیقا این لینکه همون 2250 دلاری
- Intel Core i7-4700HQ 2.4Ghz (Turbo 3.4 GHz)
- 24 GB DDR3
- 1 TB 7200 rpm Hard Drive, 256 GB Solid-State Drive
- 17.3-inch screen, GeForce GTX 880M 4GB
- Windows 8.1, 3.5-hour battery life
http://www.amazon.com/G750JZ-DS71-17...ds=asus+g750jz
حدود 7.500 فقط هزینه خام این دستگاهه بدون اضافه کردن اون 5 موردی که بالا گفتم
وزن بسته بندی این دستگاه تقریبا مثل یک مانیتور 27 اینچه , بعد از خرید هم میره به ویرجینیا اون شخص ما تحویل میگیره میفرسته میاد امارات و ما از امارات میاریم ایران تحویل شما میدیم تمام این پروسه هزینه برداره , این دستگاه فقط 2 بار مالیات بهش تعلق میگیره طی همین حمل و نقل ( هزینه شیپینگ اینا تازه جداست )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks