خوب 6400D همونه.
حق آب و گل داره
خوب 6400D همونه.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Emperatourممنون سعيد عزيز.:34:M A H R A D نوشته:
آره ، لپ تاپ خوبیه ... ولی دقت کنید که چندین مدل داره Inspiron 6400 که اونیکه پردازنده اش Core 2 Duo هست از همه بهتره ...
سپاس
ممنون مهراد جان.:23:
حق آب و گل داره
اینم لپتابهای بسیار توپ و متفاوت اپل.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
حق آب و گل داره
اینم 6400 دل
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
سعید جان ماشالله خوب داری فعالیت میکنی تو انجمن سخت افزارهاااااااا ...
یادم باشه کاربر فعال انجمن سخت افزار کنمت ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سپاس برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks