شما چجور کارهای گرافیکی و محاسباتی انجام میدین دقیقا با چه نرم افزارهایی محاسباتتون پارالل هستن؟
شما چجور کارهای گرافیکی و محاسباتی انجام میدین دقیقا با چه نرم افزارهایی محاسباتتون پارالل هستن؟
DOOM999 (31-08-17)
بله محاسبات موازی با تعداد اجرای بالابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sfmth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کار گرافیکی هم اکثرا فتوشاپ و کورل
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks