دوستان یه سوال داشتم ، لپ تاپ ایسوس fx 553 vd _ c رو کجا بخرم
و قیمتش چقدره و اینکه گرافیکش مناسب اجرای فیفا ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ هست ؟
یعنی تا سه سال دیگه بازیای روز رو اجرا کنه ؟
کاربر شهرسختافزار
دوستان یه سوال داشتم ، لپ تاپ ایسوس fx 553 vd _ c رو کجا بخرم
و قیمتش چقدره و اینکه گرافیکش مناسب اجرای فیفا ۱۸ و ۱۹ و ۲۰ هست ؟
یعنی تا سه سال دیگه بازیای روز رو اجرا کنه ؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir326cris برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای بازی فیفا روی فول اچ دی و Ultra این تعداد فریم رو میده
FIFA 17 = 131-146 fps
FIFA 18 = 132 fps
پس به نظر میاد که تا 3 سال آینده بازی FIFA رو به راحتی ساپورت کنه البته روی ultra اما اگه این بازی رو روی low اجرا کنی سال های بیشتری می تونی استفاده کنی . حالا من نمی دونم چه بازی های دیگه ای مد نظرته که یک مقایسه ای داشته باشم.
این لپ تاپ صددرصد توی بازار موجوده (من تهران رو میگم) اما اگه می خوای از دیجی بخری باید صبر کنی تا موجود کنن یا اینکه تماس بگیری و بگی من حتما این لپ تاپ رو می خوام احتمالا می تونن برات پیگیری کنن و موجودش کنن
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Arshan935 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام مجدد ، مد نظرم اجرای نسخه های جدید فیفا هست بیشتر نه بازی خاص دیگه
، و یه بازی مثل کالاف دیوتی نسخه خوبش شاید ...
لپ تاپ y520 قیمتش چندهست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کانفیگی
که گرافیکش خوب باشه منظورمه ، قیمت همون ایسوس رو هم بگید لطفا
Y520 که 5 تا 5200 قیمتشه. ایسوس رو ندارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amir326cris برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اینایی که نوشتم برای هر دو لپ تاپ یکیه
در فول اچ دی به این صورته
Call of Duty WWII 2017 == 38 (ultra)
Call of Duty WWII 2017 == 49 (High)
Call of Duty WWII 2017 == 108 (Medium)
amir326cris (28-02-18)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Arshan935 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خب من بودجم ۴ میلیون و ۱۰۰ نهایاتا هست و تابستون میخرم خرداد ، اینا قیمتش ۴ تومن نیست ؟
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ ۴ تومنی بگید حدودا
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks