خرید خیلی راحت تر هم هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nemidonam برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خرید خیلی راحت تر هم هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nemidonam برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
nemidonam (02-02-15)
اقا این دیدگاهت نسبت به اینکه صفحه نمایش اچ دی نباشه برای وبگردی مناسب نیست اشتباه هستش اولا بقول دوستمون بزار رو 750 دوما ندرتا سایتی پیدا میشه که عکساش یا کلا صفحاتش روی سایز اچ دی ساخته بشن چون سرعت لود رو پایین میاره گرافیکهای سنگین ..پس نگران این موضوع نباش میتونی بعد از تنظیم روی 750 از کیفیت رنگ و نور و سایر امکانات مانیتور اچ دی لذت ببری .
آخرین ویرایش توسط shayanspd در تاریخ 04-02-15 انجام شده است
M3RS4D 50062 (04-02-15)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks