لنوويي كه گفتين همچيش بدون نقصه ولي صفحه نمايشش كمي ضعيفه وباتوجه به كارتي كه روشه يزره داغ ميكنه زير تاچ پدش
کاربر شهرسختافزار
لنوويي كه گفتين همچيش بدون نقصه ولي صفحه نمايشش كمي ضعيفه وباتوجه به كارتي كه روشه يزره داغ ميكنه زير تاچ پدش
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks