چرا حالا Asus يه سري هم به Lenovo بزنيد
کاربر شهرسختافزار
چرا حالا Asus يه سري هم به Lenovo بزنيد
کاربر شهرسختافزار
من از این برند lenoخوشم نمیاد. بیشتر تمایل دارم سونی بخرم.
آخرین ویرایش توسط mehdi 100 در تاریخ 19-11-13 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks