کدوم مدل وی رو میگید ؟
zalissan (29-12-15)
نمیدونم یکی بود که کاربراش مدعین کارت گرافش جی تی 750ام اس ال آیی هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فک کنم تو ایران اینه
Acer aspire v5 573g 74508g1takk ya 54208G50akk
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
فقط سی پی یوش قدیمی و از نسل چهاره ولی اینو حال کردم
Nvidia gt 750m sli 4GB
Sent from my LG-D802 using Tapatalk
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 29-12-15 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks