پردازنده درسته خیلی قوی نیست.ولی مثلا از لپتاپ e6400 بهتر هست دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
پردازنده درسته خیلی قوی نیست.ولی مثلا از لپتاپ e6400 بهتر هست دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
2 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 2 میهمان)
Bookmarks