پس همئن لپ تاپ استوک رو اگه بخوام بخرم . مدل رو قید میکنی یعنی چجوریش رو بخرم
کاربر شهرسختافزار
پس همئن لپ تاپ استوک رو اگه بخوام بخرم . مدل رو قید میکنی یعنی چجوریش رو بخرم
کاربر شهرسختافزار
سلام.کارتون چیه دقیقا؟باید بفهمیم کارتون cpu محور هست یا گرافیک محور.ولی میتونی بری توی سایت ایسام اونجا گیرت میاد.نسل سه به بالا بگیر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham1383 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
استوک را مدلهاش رو چک کنید چند مدل رو پیدا کنید بعد اینجا سوال کنید بهتون میگم چه مدلی را تهیه کنید . نسل 4 اینتل به بالا بگیرید که با ویندوز 10 سازگار کاملی داشته باشه .بعد انشا الله وضعیت استیبل شد میتونید یک دستگاه با قیمت مناسب تهیه کنید . الان زمان خوبی برای خرید لپتاپ نو نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham1383 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
استوک را مدلهاش رو چک کنید چند مدل رو پیدا کنید بعد اینجا سوال کنید بهتون میگم چه مدلی را تهیه کنید . نسل 4 اینتل به بالا بگیرید که با ویندوز 10 سازگار کاملی داشته باشه .بعد انشا الله وضعیت استیبل شد میتونید یک دستگاه با قیمت مناسب تهیه کنید . الان زمان خوبی برای خرید لپتاپ نو نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham1383 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
استوک را مدلهاش رو چک کنید چند مدل رو پیدا کنید بعد اینجا سوال کنید بهتون میگم چه مدلی را تهیه کنید . نسل 4 اینتل به بالا بگیرید که با ویندوز 10 سازگار کاملی داشته باشه .بعد انشا الله وضعیت استیبل شد میتونید یک دستگاه با قیمت مناسب تهیه کنید . الان زمان خوبی برای خرید لپتاپ نو نیست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط parham1383 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
parham1383 (29-10-20)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks