به زبان ساده ، شما اگر چیزی می دانید بگید و حرفتون رو ثابت کنید تا حرفی پیش نیاید !
و اطمینان داشته باشید ، این مسله مورد بررسی دقیق قرار میگیره و اگر حرف شما درست باشه با اون افراد برخورد خواهد شد !
موفق باشید
Printable View
به زبان ساده ، شما اگر چیزی می دانید بگید و حرفتون رو ثابت کنید تا حرفی پیش نیاید !
و اطمینان داشته باشید ، این مسله مورد بررسی دقیق قرار میگیره و اگر حرف شما درست باشه با اون افراد برخورد خواهد شد !
موفق باشید
دوستان و همراهان عزیز ؛
به دلیل درخواست برخی کاربران، مهلت شرکت در مسابقه تا 23 فروردین ماه تـــمـــدیــد شد.
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
سپاس
سلام داداش منم با شما موافقمنقل قول:
یعنی چی ملت میان تصویر مردم رو کپی می کنن بعد می گن تصویر مال خودشونه!
من دیگه نمی تونم دست روی دست بزارم! مثلا این تصویر رو ببینید! این همون ادمه معروفه که اسمش بلک پیت (Black pit) هستشه آخه تا کجا که تصویر مردم رو جای خودتون قالب می کیند!(و همین طور مطالب دیگران رو...)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
قابل توجه مهندس مهترم وحید!(فرقی نمی کنه هر جفت وحید ها :دی)
سلام جناب کاپیتاننقل قول:
سوالم این بود که غلط املایی یا ویرایش ادبی ، به امتیاز کل کاهش و یا افزایش میده؟!
من هم در آخرین دقایق فایل رو فرستادم شهریار جان
رسید خدمتتون؟
سلام.
نتایج مسابقه در چه تاریخی اعلام میشه؟
آقا قبلاً همون روز یا نهایت روز بعدش خبری میدادید که گزارش رسیده یا خیر شهریار کجایی؟نقل قول:
ای وای مگه قرار نبود تا 20 فروردین باشه؟ خب یک پست میدادید که تا 23 شده من بیستم کاری برام پیش اومد نتوانستم بنویسم ولی اگه تا 23 میشه حتما می نوشتم
در کل ممنون من که اگه می نوشتم هم مطعنن در 10 تای اولم نبودم
ضمن سلام و خسته نباشید به دوستان عزیز ؛
تقریباً از 20 ام تا 23 ام تعداد شرکت کنندگان دو برابر شد و چک کردن فایل ها زمان بر هست .
وحید جان فایل شما هم به دستمون رسید .
پی نوشت : رقابت و انتخاب در بین 10 فایل برتر بسیار بسیار دشوار است ...
شاد باشید
واقعا خسته نباشید داره، فک کنم یکی از دشوارتیرین کارممکن داوری توی این جور مسابقاته.نقل قول:
شهریار جان من همآخرین دقیقه ها فرستادم، بدستتون رسیده؟!
درصد خشمزگی این مسابقه خیلی بالاست،:whistle:
----------------------------
,ویرایش:
ای بابا من که خود به خودی حذف شدم، رفتم ایمیلم رو چک کردم دیدم که:
"A message that you sent could not be delivered to one or more of its
recipients. This is a permanent error. The following address(es) failed:"
برای دیگر دوستان ارزوی موفقیت می کنم.
این هم از بدشانسی ما!
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید !برای عضویت اینجا کلیک کنید ]
یکی بگه کجای آدرس اشتباه شده، من کپی کردم عینا خود ادرس رو و فقط @ رو تغییر دادم!
نمیدونم چرا اون ایمیل برای شما ارسال شده ولی ایمیلتون به دست من رسیده و مشکلی نیست .نقل قول:
شاد باشید