با عرض سلام و خسته نباشید
ممنون از راهنماییتون.فقط یک مشکل پیش امده:
در صفحه یک آهنگ بطور اتوماتیک در حال پخش است و ما با یک combobox دو تا آهنگ دیگر باید اجرا کنیم که اولی همان آهنگ درحال پخشاست و دیگری یک آهنگ جدید .حال با این شرایط چطوری میشه تمرین progress قخ انجام داد . البته برای combox دکمه پخش و توقف رو خودم درست کردم فقط قسمت progress رو نمی دونم . ممنون میشم راهنمایی ام کنید. با تشکر






پاسخ با نقل قول
Bookmarks