چرا Ashampoo همچین کاری کرده؟ .. همزامان با این کار محصولاتشو میفروشه! عجیبه

من قبلا با آفیسش کار کرده بودم اگه فارسی کار نکنی خیلی خوبه امیدوارم این برنامه ها هم مثل آفیسش باشه