سلام.
آقا من شرمندهام! يک مشکل کوچيک پيش اومد و اين رو بايد در انجمن معرفي نرمافزار ميگذاشتم.
از مديران عزيز خواهشمندم لطف کنند و اين تاپيک رو انتقال بدن. مرسي.
سلام.
آقا من شرمندهام! يک مشکل کوچيک پيش اومد و اين رو بايد در انجمن معرفي نرمافزار ميگذاشتم.
از مديران عزيز خواهشمندم لطف کنند و اين تاپيک رو انتقال بدن. مرسي.
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks