سلام.

آقا من شرمنده‌ام! يک مشکل کوچيک پيش اومد و اين رو بايد در انجمن معرفي نرم‌افزار مي‌گذاشتم.

از مديران عزيز خواهشمندم لطف کنند و اين تاپيک رو انتقال بدن. مرسي.