نه ... واقعا عالی بود ... دستت درد نکنه ... چشم کمتر اذیت میشه ... گرچه من خودم هنگام استفاده از مانیتور عینک پولاریزه - رفلکس میزنم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
نه ... واقعا عالی بود ... دستت درد نکنه ... چشم کمتر اذیت میشه ... گرچه من خودم هنگام استفاده از مانیتور عینک پولاریزه - رفلکس میزنم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Saeed-Milan (22-06-10)
کاربر شهرسختافزار
البته اون عینکی که گفتی برای من قابل هضم نبود ولی من خودم از این 300 تومنی ها میزنم نمی دونی چه جوابی میده برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط D J V A H I D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آقا این کارا چیه ما که همینطوری شخله صبح تا شب پای سیستمیم ، عینک و نرم افزارم استفاده نمی کنیم. برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Saeed-Milan (26-06-10)
کاربر شهرسختافزار
خب یه مدت بگذره میفهمی که با خودت چه کردی تا دیر نشده بجنب داداش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehrang برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks