نه
آموزش ها برای همین یادگیری و برنامه نویسی کاربران گذاشته شدن
آموزش ها رو در بازه ی زمانی دراز مدت برنامه ریزی کنید و ببینید و تمرین کنین تا هر برنامه ای رو بتونین بنویسین
نه
آموزش ها برای همین یادگیری و برنامه نویسی کاربران گذاشته شدن
آموزش ها رو در بازه ی زمانی دراز مدت برنامه ریزی کنید و ببینید و تمرین کنین تا هر برنامه ای رو بتونین بنویسین
کاربر شهرسختافزار
سلام برنامه AMSSpecialist Tools 4.0 میشه برای دانلود بزاری تو سایت ممنون
SajjadKhati (24-10-16)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed.joor12 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باشه ، امشب میزارم
salpc (24-10-16)
سلام
دانلود ابزار AMSSpecialist Tools 4.0
این ، ابزاری هست که شامل dll ها و ماژول ها و سایر ابزارهای کاربردی هست
یه فایل متنی کنارش هست که dll های کاربردی تر رو لیست کردم
چون توی گوگل درایو هست ، پیشنهاد میکنم موقع دانلود ، از دانلودر مرورگر اپرا استفاده کنین
کاربر شهرسختافزار
سلام خسته نباشید برنامه نصب کردم کرک نیست چی کار کنم ؟ ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
SajjadKhati (25-10-16)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط saeed.joor12 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کرک نمیخواد
فقط نصب کنین و از dll ها و ... استفاده کنین (dll ها و ... رو در پروژه تون کپی کنین)
البته نرم افزار رو هم اجرا کنین ، راهنما و ... اش هست
salpc (25-10-16)
کاربر شهرسختافزار
قسمت 11 پارت 5 میخواد که نداره ؟!!!!!!!!!!!!!!
امکان ارسال مجموعه بصورت فیزیکی رو ندارین ؟
خود نرم افزار امکان اینو که اندازه اش رو توسط دکمه یا کشیدن زیاد کنیم رو نداره ؟!!!!!!!!!!!!!!
آخرین ویرایش توسط wikidrama در تاریخ 31-10-16 انجام شده است
SajjadKhati (31-10-16)
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط wikidrama برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پارت پنجم ، لینکش رو توی پست اول دادم . از اینجا دانلود کنین
توصیه میکنم دارین آموزش های دوره ی اول رو که نگاه میکنین ، حتما قسمت 25 رو که تصحیح اشکالات دوره ی اول هست رو همراه دوره ی اول ، نگاه کنین (بعد از دوره ی اول ، نه . همراه دوره ی اول)
بصورت فیزیکی هم طول میکشه (هر وقت فرصت کردم) و هم من چون سودم رو میگیرم (حدود 15 تومن که با هزینه ی کلی 30 و خردی میشه) گرون درمیاد ولی اینترنتی دانلود کنین ، رایگان هه و سریعتر .
این قابلیت رو داره . باید الگوریتم مورد نظر رو بنویسین
salpc (01-11-16)
کاربر شهرسختافزار
تشکربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط SajjadKhati برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به سوال دیگه ، برنامه رو چجوری امکان فارسی نویس بهش اضافه کنم ؟حروف الانش عربی یعنی یه دو تا نقطه برای ی
ی = ي
آخرین ویرایش توسط wikidrama در تاریخ 07-11-16 انجام شده است
SajjadKhati (07-11-16)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط wikidrama برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام
نمیدونم
من هم همیشه از همین نوع "ی" ای که زیرش نقطه داره استفاده کردم
بزارید بقیه ی دوستان بیان شاید بلد باشن
wikidrama (09-11-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks