فایروال ویندوزهای جدید خیلی خوب تقویت شدند.ولی اگر به دنبال ضریب بالادر امنیت سیستمتون هستید .حتما یک اینترنت سکوریتی تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط migmig_khoros[MENTION=16774
فایروال ویندوزهای جدید خیلی خوب تقویت شدند.ولی اگر به دنبال ضریب بالادر امنیت سیستمتون هستید .حتما یک اینترنت سکوریتی تهیه کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط migmig_khoros[MENTION=16774
Mahyar.sfi (01-12-14), Rezasam1 (01-12-14), مهدی بهادرفر (01-12-14)
کاربر شهرسختافزار
رو سیستمم ویندوز 7 نصبه با اسمارت سکیوریتی نود 32 وقتی میرم تو کنترل پنل ویندوز فایروال فایروال انتی ویروس روشن نیست مال خود ویندوز فعاله چطوری مال نود 32 رو روشن کنمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یا از قسمت کنترل پنل Action center بعد قسمت security بعدش view installed firewall programs روش کلیک میکنم تو صفحه بعدی نوشته ویندوز فایروال on هر کاری میکنم واسه انتی ویروس فعال کنم نمیشه
آخرین ویرایش توسط Meysam_M69 در تاریخ 01-12-14 انجام شده است
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks