برق PCIE کارت را وصل کردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک شات از GPU-Z بگیر .
ویندوزت 64 بیته ؟
برق PCIE کارت را وصل کردی ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یک شات از GPU-Z بگیر .
ویندوزت 64 بیته ؟
کاربر شهرسختافزار
توب جب پی یو زد فقط یه کارتو شناخته که اسمشم اینطوری نوشته>>برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
microsoft basic display adapet
شما ویندوز جدید نصب کنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
10 نسخه 64 بیت اینتر پرایز
درایورهای مادربرد را نصب کن .
بعد درایور NVIDIA را نصب کن
گرافیک درایور خود سیدیش نصب میشه ؟
کاربر شهرسختافزار
اره نصب میشه ولی درایور نبود برنامه بود...الان اینکه جی پی یو زد نمیشناسه مشکلی ایجاد نمیکنه؟؟من دل شوره پیدا کردم که نکنه کارت گرافیک خراب باشه...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
البته اروری که میده اینه که با این ورژن از ویندوز شما سازگار نیست...ارور ها رو درست میده؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برادر ویندوز اینتر پرایز 64 بیت نصب کن . باز جواب نداد کارت رو ببر گارانتی برات تست کنندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
اینتر پرایز رو هم نصب کردم باز جواب نداد...میگم ربطی به به روز بودن ویندوز نداره؟؟چون ام اس ای گیمینگ اپ که روی سی دی گرافیک رو هم نصب کردم نوشت این پلتفرم ساپورت نمیشه...ویندوز رو 9 ماه پیش خریدمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به روز بودن خیر . ولی احساس میکنم . این نسخه ویندوز شما مشکل داردبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
راستی گرافیک آنبرد هم شناسایی نمیشه...ینی بعد نصب درایور اینل توی جی پی یو زد چیزی نمیاد توی دی وایس منیجر هم همینطوربرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شما یک ویندوز دیگه نصب کن . مشخص میشه . اگر 8.1 نسخه 64 بیت داری نصب کن مشخص میشه /برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط sajad564 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks