مموری کارت شما چیه ؟
M3RS4D 50062 (16-11-14), Rezasam1 (16-11-14), seyed mamali (16-11-14), مهدی بهادرفر (16-11-14)
نمیدونم ,از این متفرقه باید باشه (از اینایی که کیلویی میارن و دونه ای 5 تومن میفروشن !!!!!)برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
(برای موبایلم هست Nokia E52 برای سال 2009 هست با سیستم عامل Symbian S60 v3)
مطمئنا ویروس نیست
ولی ممعمولا که یه مدت زیادی رم رو فرمت نکنم اینطوری میشه
الان نمیتونم گوشیم رو اپتیمایز کنم و فایل هام رو دسته بندی کنم (به خاطر مشغله کاری و دانشگاه )
من فکر میکنم بخاطر فایل های سیستمیش باشه که داغون شده
seyed mamali (17-11-14), مهدی بهادرفر (16-11-14)
این مورد رو تو فلش و مموری های بی کیفیت زیاد دیدم .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mersad 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
KOOROSH K (16-11-14), M3RS4D 50062 (16-11-14), Rezasam1 (16-11-14), seyed mamali (17-11-14), مهدی بهادرفر (16-11-14)
پس بیخیالش شم دیگه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چون من سر کلاسای دانشگام یه سری از صحبت های مهم استادام رو ظبط میکنم برام خیلی مهم که رکوردام نپره
seyed mamali (17-11-14), مهدی بهادرفر (16-11-14)
اگه سلامت داده ها برای شما اهمیت داره پیشنهاد میکنم از رم های معتبر مثلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mersad 50062 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Sandisk،Silicon Power، Adata، Philips استفاده کنید به ویژه رمهای Sandisk
KOOROSH K (16-11-14), M3RS4D 50062 (17-11-14), seyed mamali (17-11-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks