سلام روش کلیک میکردم میرفت دوباره میومد... به سمت راست کشیدمش رفت دیگه نیومد!
معمولا برای چیع این ارور؟
کاربر شهرسختافزار
سلام روش کلیک میکردم میرفت دوباره میومد... به سمت راست کشیدمش رفت دیگه نیومد!
معمولا برای چیع این ارور؟
آخرین ویرایش توسط 6432168421 در تاریخ 21-05-20 انجام شده است
باید تو اکشن سنتر توضیحاتشو ببینی اینجا بنویسی بهم بگید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط 6432168421 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks