جالبه.
موقه ای که ما می خواستیم اینا رو سفارش بدیم نبودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید حالا همه که سفارش UD6 , 5870 دادیم سرو کله 480 هم پیدا شد....
مر30.....
ای کاش اون موقه هم بود ما می خریدیم
HWBOT SSA Member
جالبه.
موقه ای که ما می خواستیم اینا رو سفارش بدیم نبودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید حالا همه که سفارش UD6 , 5870 دادیم سرو کله 480 هم پیدا شد....
مر30.....
ای کاش اون موقه هم بود ما می خریدیم
آخرین ویرایش توسط PUMAOC در تاریخ 28-04-10 انجام شده است
بعد که با رکورداش توی کف موندیم معلوم میشه ماله کیه
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
21 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 21 میهمان)
Bookmarks