سلام
ممنون
از اینجا هم که مثلا برنامه ی occtgpu رو انتخاب کنم قبلا خود برنامه high performance انتخاب کرده خودم باز همین گزینه رو انتخاب کنم باز هم به همون صورت قبل هست و از تمام توان گرافیک هم استفاده نمیکنه
با سپاس
سلام
ممنون
از اینجا هم که مثلا برنامه ی occtgpu رو انتخاب کنم قبلا خود برنامه high performance انتخاب کرده خودم باز همین گزینه رو انتخاب کنم باز هم به همون صورت قبل هست و از تمام توان گرافیک هم استفاده نمیکنه
با سپاس
این موردی که شما میگید برای من سوال هست به چه شکل چنین نتیجه ای میگیرید که از توان گرافیکتون استفاده نمیکنه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amirpcp30 (22-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks