با سلام و خسته نباشید.من عضو جدید هستم و نمی دونم جای سوالم اینجاست یا نه قبلا عذر خواهی می کنم. گیرنده دیجیتال من xvision مدل xdvb-220 هستش ولی متاسفانه علیرغم تلاش زیاد و با جستجوهای متفاوت موفق به گرفتن بعضی شبکه ها نشدم.و فقط تعداد محدودی شبکه را می توانم بگیرم ممنون می شم راهنمایی کنید که مشکل کار کجاست.