با سلام و خسته نباشید.من عضو جدید هستم و نمی دونم جای سوالم اینجاست یا نه قبلا عذر خواهی می کنم. گیرنده دیجیتال من xvision مدل xdvb-220 هستش ولی متاسفانه علیرغم تلاش زیاد و با جستجوهای متفاوت موفق به گرفتن بعضی شبکه ها نشدم.و فقط تعداد محدودی شبکه را می توانم بگیرم ممنون می شم راهنمایی کنید که مشکل کار کجاست.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks