خیر نمیشه . درایور ویستا احتمالش کمه روی 10 کار کنه . سازنده باید درایورش رو عرضه کنه تا با اپدیت حل بشه . تولیده کننده این چیپ درایور سون و 8 هم آماده نکرده چه برسه به 10برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط doctoramirrezaha برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول

Bookmarks