فقط یه موردی برام وجود داره و اون اینکه نمیدونم چرا این برنامه 3Dmark05 خیلی دیر روی سیستم من باز میشه و در حدود 4 دقیقه روی اسپلش میمونه و بعدش پنجرهٔ اصلی برنامه میاد ؛
به نظر شما علت از چی میتونه باشه ؟
فقط یه موردی برام وجود داره و اون اینکه نمیدونم چرا این برنامه 3Dmark05 خیلی دیر روی سیستم من باز میشه و در حدود 4 دقیقه روی اسپلش میمونه و بعدش پنجرهٔ اصلی برنامه میاد ؛
به نظر شما علت از چی میتونه باشه ؟
خوشبختانه این مشکل من حل شد ، برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mynobar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ظاهرا هاردم به یک Defrag نیاز داشت . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من فقط بگم که پردازنده را اور کردم ها .
کارت گرافیک همون طوری اور نشده هست .
Administrator
دوست عزیز CPU رو تا چه حد اور کردید ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mynobar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برد گرافیکتون چیه؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks