با سلام
من یک مشکل با 3dMark 2006 دارم ورژن Advanced 1.1.0 وقتی نصب کردم و باز میکنم روی همون صفحه اول میمونه و لود نمیشه برنامه بالا نمیاد تا تست بگیرم!!! مشکل از کجاست
این مشخصات سیستم جدیدم:
C2Q 9550
2Gig DDR2 1066
4870X2
GP780B
راهنمایی اگر بکنید ممنون میشم
منم دقیقا این مشکل رو دارم...

البته توی XP...روی ویستا اینطوری نمیشه...دقیقا از وقتی مادربرد هم عوض کردم اینجوری شد!
من که نتونستم رفعش کنم...بهتره رو همون ویستا RUN کنی!