منم دقیقا این مشکل رو دارم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط ViViD برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته توی XP...روی ویستا اینطوری نمیشه...دقیقا از وقتی مادربرد هم عوض کردم اینجوری شد!
من که نتونستم رفعش کنم...بهتره رو همون ویستا RUN کنی!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks