اگر منظورتون لینک دانلود pc wizard 2008 هست! اینم لینکش (1.84):
http://www.cpuid.com/download/pcw2008_v184.exe
با تشکر.
کاربر شهرسختافزار
اگر منظورتون لینک دانلود pc wizard 2008 هست! اینم لینکش (1.84):
http://www.cpuid.com/download/pcw2008_v184.exe
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
DOMINATOR2 (03-04-08)
این هم جدیدترین تست من برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOMINATOR2 (03-04-08), Feoris (18-09-08), PCminister (19-03-08)
عضو VIP شهرسختافزار
سلام مشتی دمت گرم دانلود شد بعد که تست کردم نتیجه سیستممو واست میذارم
کاربر شهرسختافزار
سید جان مواظب باش فقط دوباره کارت گرافیکت نترکه!
اما امتیاز رم به نظر من واقعا عالیه!
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
कभी हार
مهدي جان و ساير دوستان 5996 هم رسيديم ...
منتظر باشيد ...
ادامه دارد ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
عضو VIP شهرسختافزار
شهریار هنوز تا 6042 اندکی مانده !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تلاش کن !! تو میتونی !! تو می تونی !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
.
.
....
......
کاربر شهرسختافزار
به نظر من با ddr عالیه!
مهدی بیخیال شو!
رم میترکه بعد تو میخوای پولشو بدی!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با تشکر.
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
कभी हार
A64 939 Socket Final Project : پروژه آخر اوركلاك روي سوكت 939 بنده: برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشخصات سيستم :
CPU : AMD Athlon 64 3000+ 939
Motherboard : Gigabyte K8NF-9
Memory : Twinmos 2*512 mb PC-3200
Timing :2.5-3-3-6
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با اين مادربورد و مشخصات فكر كنم ركورد خوبي باشه با اين وجود منتظر نظرات شما عزيزان هستم ... برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مهدي جان لطفا شما هم دست به كار شويد چون ديگه دارم ردش ميكنم اين سيستم را برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستي كسي از دوستان ميدونه ركورد اوركلاكينگ رم هاي DDR دست كيه ؟ فكر كنم ركورد هاي ما از ركورد جهاني خيلي كمتر نباشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ( ديگه ... !!! شما به بزرگي خودتون ببخشيد ! ) برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
موفق باشيد
شهريار برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
M A H R A D (05-04-08), PCminister (05-04-08)
اینم تست من
بدون آور هست همه چیز دیفالت خودشه
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
PCminister (08-04-08)
کاربر شهرسختافزار
یک پردازنده با ضریب UNlock برای اونایی که میخوان تجربه زیبای اورکلاکینگ را داشته باشند!
با این پردازنده میتونین بدون افزایش FSB اورکلاک کنید که کمترین مزیتش ضریب یک به 1 رم با FSB هست!
الحق که قیمت بالاتر ااز یک میلیون تومان برای این پردازنده مناسبه!
اگه پول داشتم در خریدش کمترین شکی نمیکردم!
با تشکر.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
God save us everyone,
Will we burn inside the fires of a thousand suns?
For the sins of our hand
The sins of our tongue
The sins of our father
The sins of our young
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks