سلام به همه دوستان...
این هم بنچمارک من با Ocz Gold XTC PC2-6400 5-5-5-12
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط بدون افزایش ولتاژ
آخه نمی دونم ولتاژ این رمهارو تا کجا میشه بالا برد...!!!!!!!!
Ocz Gold xtc pc2-6400@ 800 5-5-5-12 v-1.8
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اورکلاک رم+ یه خورده اورکلاک سی پی یو...!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Ocz Gold xtc pc2-6400 @ 940 5-5-5-15 v-1.8برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks