مین های سری ROG برای دقت در تنظیم ولتاژ ها مین رو یه بار خاموش میکنن بعد دوباره شروع به کار میکنه مشکل از پاورتون نیستبا این مین گرچه رستارت که میشه یک تیک مغزی میگیره خاموش میشه بعد دوباره روشن میشه که احتمال زیاد میدم پاور کم میاره
مین های سری ROG برای دقت در تنظیم ولتاژ ها مین رو یه بار خاموش میکنن بعد دوباره شروع به کار میکنه مشکل از پاورتون نیستبا این مین گرچه رستارت که میشه یک تیک مغزی میگیره خاموش میشه بعد دوباره روشن میشه که احتمال زیاد میدم پاور کم میاره
ViViD (03-12-08)
HWBOT Crew
معذرت می خوام دوست عزیز...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Dark Devil برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فقط مین های سری RoG این خاصیت رو دارن...؟؟
فکر می کنم اکثر مین ها بعد از تغییر تنظیمات بایوس واسه چند ثانیه خاموش می شن و بعد شروع به کار می کنن... برای اجرای دقیق تنظیمات و چک کردن اونها...
شاید هم p5k-e من جز سری گیمرزها بود و نمی دونستم...!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
(البته شوخی بود...)
با سپاس...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Dark Devil (29-12-08), Labyrinth (03-12-08), Majid OC (13-12-08), N@VID (29-12-08), ViViD (03-12-08)
कभी हार
خیر مربوط به سری ROG نیست این امکان مربوط به چیپست هایی هست که امکان Double Boot را دارند ( مانند P35 ، P45 و ... ) برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks