ایکس 10 ؟؟؟
عجب قرار بود سری دوم Xperia معرفی شود یعنی Xperia2
ایکس 10 ؟؟؟
عجب قرار بود سری دوم Xperia معرفی شود یعنی Xperia2
آقا بهنام اون رو که خیلی وقت پیش معرفی کردن و الان هم در بازار جهانی داره فروش میره که فکر کنم تا چند وقت دیگه هم وارد ایران بشه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط KING برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks