در نظر دارم نمایندگیشو واسه ایران بگیرم فعلا در حال مذاکره با گوگل هستم جهت ریسلریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر دوستان در این مورد چی هست ؟؟
در نظر دارم نمایندگیشو واسه ایران بگیرم فعلا در حال مذاکره با گوگل هستم جهت ریسلریبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظر دوستان در این مورد چی هست ؟؟
nima_hl (06-01-10)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks