تازه سوم شده؟!!!:34::34::34:
من از همين جا خسته نباشيد عرض مي كنم به مديران سوني اريكسون!!!:34::26:
موفق باشيد!:95:
کاربر افتخاری انجمن
تازه سوم شده؟!!!:34::34::34:
من از همين جا خسته نباشيد عرض مي كنم به مديران سوني اريكسون!!!:34::26:
موفق باشيد!:95:
عضو VIP شهر سختافزار
بهنام جان وقتی داره پله های ترقی رو یکی یکی طی میکنه جای خوشحالی داره اما وقتی بیاد و اول بشه و جای نوکیا رو بگیره اون موقع خیلی افت داره و تو اون شرایط نوکیا باید بره دنبال غاز چرونی:83:برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط X Ray
کل کل برندها !!!:177:
کاربر افتخاری انجمن
مهدي جان به نظر من سوني اريكسون داره خوب كار مي كنه نسبت به برند هايي كه سابقه بيشتري از اون دارن(به غير از نوكيا)...و خيلي از اونا افتاده جلو...مثلآ همين سامسونگ...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Mehdi_MaX
ولي گوشي هاي نوكيا اصلآ با سوني اريكسون قابل مقايسه نيستن...يه خوبي كه گوشي هاي نوكيا داره اينه كه دسته بندي نكرده...يعني مثل سوني اريكسون نيست كه دسته بندي داشته باشه...به همين خاطر اگه شما يه گوشي مثل N73 (نمي خوام از گوشيم تعريف كنم!) بخرين همه ي امكانات رو يك جا دارين...و كار W900 , K800 و گوشي هاي سيمبين سوني اريكسون رو يك جا مي كنه...به همين خاطر خيلي مناسب تر هست...ولي مثلآ اگه شما w900 بخرين ديگه دوربين خوبي نداريد!و يا اگه K800 بخريد براي موزيك خيلي جالب نيست...در حالي كه با همين N73 مي شه عكس هايي بهتر از K800 گرفت و آهنگ با كيفيت بالا گوش داد...در حالي كه سيستم عامل توپي داره و از صفحه بزرگ با رزولوشن بالا سود مي بره...:83:
در زمينه هاي ديگه هم نوكيا خيلي جاوتر و بهتر از سوني اريكسون است...كه ان شاء الله بعدآ مفصّل صحبت مي كنيم...
با تشكر
بهنام:83:
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks